luni, 13 august 2012

Visislim Light administrare

Visislim Light se administreaza in cura de slabire (conform cu indicatiile din prospect) pentru scaderea poftei de mancare, mentinerea senzatiei de satietate si accelerarea metabolismului.

Cum se administreaza pastilele de slabit Visislim?

Visislim (asa cum este recomandat in prospect) se administreaza intr-o doza de 1-2 pastile de slabit de 3 ori pe zi, inaintea meselor principale.

Pentru rezultate maxime cu Visislim Light:

Pentru o slabire rapida si eficienta, producatorul Visislim Light recomanda administrarea acestor pastile de slabit impreuna cu Visislim Line si Visislim Fitness

Forum: Ati luat pastile Visislim Light pentru slabit?

Daca ati luat pastile d eslabit Visislim Light va asteptam cu recomandari personale in ceea ce priveste administrarea Visislim Light dar si cu comentarii si pareri despre Visislim Light

4 comentarii:

  1. As dori si eu sa stiu cum se administreaza pastilele de Visilin Light cu celelalte doua Line si Fitness? Am inteles ca Visilim Light se administreaza de 3 ori pe zi cate 1-2 pastile, dar celelalte se iau la fel? Mi se par prea multe

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu le-am cumparat pe toate trei light,line,fitness. Am citit prospectul si in total pe zi trebuie sa iau 8 pastile Va rog sa-mi spuneti daca e bine asa. multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu le-am cumparat pe toate trei light,line,fitness. Am citit prospectul si in total pe zi trebuie sa iau 8 pastile Va rog sa-mi spuneti daca e bine asa. multumesc.

    RăspundețiȘtergere